aktueller Hinweis: die Lieferzeit beträgt derzeit 2 bis 3 Werktage | mehr Informationen hier
0
DE

Zwrót i zwrot pieniędzy

Masz możliwość odstąpienia od zamówienia w całości lub częściowo w przypadku niezadowolenia lub innych powodów oraz odesłania zamówionych artykułów w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Odpowiedni formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

Towar należy odesłać na następujący adres:

tennistown GmbH
Enderstraße 88
01277 Drezno
Niemcy

Rozdział 1 - Zwracanie towaru

Zwrot z Niemiec

Do zwrotu towaru w Niemczech najłatwiej jest skorzystać z dołączonego do przesyłki formularza zwrotu i zlecić zwrot DHL (Deutsche Post). Paczkę można po prostu oddać w dowolnym punkcie przyjmowania przesyłek Deutsche Post lub na poczcie. Zwrot z niemieckiego adresu jest dla Ciebie bezpłatny.

Zwrot z zagranicy

W przypadku zwrotu z zagranicy możesz zlecić dowolnego dostawcę usług logistycznych, niestety nie możemy zapewnić formularza zwrotu. Koszty zwrotu nie są przez nas pokrywane.

Wymiana

Niestety nie możemy zaoferować wymiany w ramach jednego zamówienia. Prosimy po prostu odesłać niechciane artykuły do nas i zamówić nowe artykuły lub np. pożądane alternatywy kolorystyczne lub rozmiarowe w naszym sklepie internetowym.

Wskazówki

Aby zapewnić sprawny przebieg zwrotu/odstąpienia od umowy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami:

1) W czym powinienem zapakować zwrot?

Do zwrotu najlepiej użyć oryginalnego opakowania. Koszty wymiany opakowań sprzedażowych, które są częścią towaru, mogą być przez Ciebie poniesione.

2) Które artykuły są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy?

Wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy są artykuły wykonane na specjalne zamówienie, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb (np. rakiety naciągnięte według Twoich wskazówek), towary, które z powodów ochrony zdrowia lub higieny nie nadają się do zwrotu, oraz usługi. Wyjątkowy zwrot takich artykułów jest możliwy tylko za naszą wcześniejszą zgodą.

3) Czy mogę używać produktów przed zwrotem?

Jeśli zwracasz używane lub nadmiernie używane towary, które były używane jak przez właściciela lub ponad to, co jest konieczne do sprawdzenia funkcjonalności i właściwości produktu, jesteś zobowiązany do pokrycia kosztów obniżenia jakości towaru i/lub przywrócenia oryginalnego stanu.

Aby uniknąć obowiązku pokrycia kosztów, powinieneś zwrócić tylko nieużywane, nie noszone i najlepiej oryginalnie zapakowane towary.

4) Czy mogę zwrócić towary jako trener lub przedsiębiorca?

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom w rozumieniu §13 BGB. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje przedsiębiorcom, sprzedawcom detalicznym i trenerom w przypadku towarów zamówionych w ramach ich działalności zawodowej lub handlowej.

Wyjątki od tej zasady są możliwe tylko za naszą wcześniejszą zgodą.

5) Co mam zrobić, jeśli zgubiłem formularz zwrotu?

Jeśli zgubiłeś formularz zwrotu, prosimy odesłać artykuły, które chcesz zwrócić, za pośrednictwem wybranego przez siebie dostawcy przesyłek. Niestety nie możemy zapewnić formularza zwrotu.

Proszę pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

6) Co jeszcze muszę wziąć pod uwagę?

  1. a) Przed przyklejeniem formularza zwrotu koniecznie usuń etykietę przesyłki. Jeśli zarówno etykieta przesyłki, jak i etykieta zwrotu są skanowalne przez DHL na paczce, może to prowadzić do znacznych opóźnień w zwrocie, ponieważ DHL nie będzie w stanie ustalić, która etykieta jest ważna. Przekreślenie etykiety przesyłki nie jest wystarczające, aby uczynić kod kreskowy przesyłki nieczytelnym.
  2. b) Prosimy nie odsyłać zwrotów do nas za pobraniem – dodatkowe opłaty, które w ten sposób powstaną, zostaną przez nas naliczone. Zwrot z naszym formularzem zwrotu nie jest przesyłką za pobraniem.

Rozdział 2 - Zwrot pieniędzy i koszty wysyłki

1) Rodzaj zwrotu pieniędzy

Zwrot kwoty faktury lub częściowej kwoty następuje

  • przy zakupie na rachunek lub przy płatności z góry lub przelewem natychmiastowym na wskazane przez Ciebie konto bankowe
  • przy płatności kartą kredytową kwota zostanie przelana na odpowiednie konto karty kredytowej
  • przy płatności przez PayPal kwota zostanie przelana na odpowiednie konto PayPal

Odstępstwa od tego nie są możliwe.

2) Darmowe dostawy w Niemczech

Dostawy w Niemczech są darmowe (wysyłka) w przypadku, gdy spełnione jest jedno lub oba z następujących kryteriów:

  • wśród zatrzymanych artykułów znajduje się co najmniej jeden artykuł oznaczony w sklepie jako "darmowa wysyłka"
  • wartość zatrzymanych artykułów przekracza 150.-€

Jeśli żadne z tych kryteriów nie jest spełnione po odliczeniu zwrotów, naliczone zostaną dodatkowe koszty wysyłki w wysokości 5,50€ za wysyłkę.

Zwrot nie zatrzymanych artykułów jest w Niemczech dla Ciebie bezpłatny, niezależnie od tego.

3) Darmowa dostawa za granicę

Darmowa dostawa za granicę zasadniczo nie jest możliwa. Odstępstwa od tej zasady można znaleźć na naszej stronie informacyjnej dotyczącej warunków wysyłki.

4) Przetwarzanie zwrotu pieniędzy

Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, gdy wszystkie zwrócone artykuły dotrą do nas i zostanie przeprowadzona kontrola pod kątem nienaruszalności i oryginalnego stanu artykułów. Czas do zaksięgowania kwoty zwrotu może wynosić do 14 dni.

Rozdział 3 - uszkodzone artykuły / uszkodzone paczki

1) zewnętrznie uszkodzone paczki

Jeśli paczka przychodzi do Ciebie widocznie uszkodzona lub po ponownym zapakowaniu, prosimy o zgłoszenie tego bezpośrednio u listonosza lub dostawcy i zaznaczenie uszkodzenia w urządzeniu skanującym dostawcy. Dopiero potem powinieneś złożyć podpis. 

Jeśli wystąpiły ukryte uszkodzenia (uszkodzenia lub częściowe straty), prosimy o poinformowanie DHL w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia dostawy. Można to również zrobić, pozwalając na obejrzenie paczki w punkcie pocztowym.

 2) uszkodzone / zniszczone artykuły

Jeśli artykuł z przesyłki do Ciebie przychodzi uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami mailowo pod adres info@tennistown.de

Nieodzowne są następujące informacje:

  • Numer zamówienia lub numer faktury.
  • Adres e-mail i ewentualnie numer telefonu, pod którym możemy się z Tobą skontaktować.
  • Nazwa i numer artykułu uszkodzonego produktu oraz ewentualnie rozmiar.
  • Krótki opis rodzaju uszkodzenia lub defektu.

Po nawiązaniu kontaktu z Twojej strony sprawdzimy Twoją sprawę i jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby poinformować Cię o dalszych krokach i ewentualnie uzgodnić z Tobą dalsze działania. 

Rozdział 4 - szczególne regulacje

Rakiety testowe

Dla rakiet testowych obowiązują częściowo szczególne przepisy. Koszty wysyłki rakiet testowych w wysokości 5,50€ ponosi klient, darmowa dostawa nie jest możliwa.

Zwrot może odbywać się w Niemczech za pomocą dołączonego do przesyłki formularza zwrotu i w tym przypadku jest dla Ciebie bezpłatny. Przepisy dotyczące odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do zamówień rakiet testowych. Dokładne wytyczne znajdziesz na naszej stronie internetowej w sekcji rakiety testowe.