aktualna informacja: czas dostawy wynosi obecnie 2 do 3 dni roboczych | więcej informacji tutaj
Bezpłatny zwrot
Zakup na fakturę
PL

Zwrót i zwrot pieniędzy

Masz możliwość anulowania zamówienia w całości lub częściowo w przypadku niezadowolenia lub innych powodów oraz odesłania zamówionych artykułów w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Odpowiedni formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

Towar należy odesłać na następujący adres:

tennistown GmbH
Enderstraße 88
01277 Drezno
Niemcy

Rozdział 1 - Zwrót

Zwrót z Niemiec/Austrii

Do zwrotu najlepiej użyć dołączonego do przesyłki formularza zwrotu i zlecić zwrot DHL (Deutsche Post). Paczkę można po prostu oddać w dowolnym punkcie przyjmowania przesyłek Deutsche Post lub na poczcie. Zwrot z niemieckiego adresu jest dla Ciebie bezpłatny.

Zwrót z zagranicy

W przypadku zwrotu z poza Niemiec/Austrii możesz zlecić dowolnego dostawcę usług logistycznych, niestety nie możemy zapewnić formularza zwrotu. Koszty zwrotu nie są przez nas pokrywane.

Wymiana

Niestety nie możemy zaoferować wymiany w ramach jednego zamówienia. Proszę po prostu odesłać niechciane artykuły do nas i zamówić pożądane artykuły lub np. pożądaną alternatywę kolorystyczną lub rozmiarową w naszym sklepie internetowym.

Wskazówki

Aby zapewnić sprawny przebieg zwrotu/odstąpienia od umowy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami:

1) W czym powinienem zapakować zwrot?

Proszę używać do zwrotu oryginalnego opakowania, o ile to możliwe. Koszty zastąpienia opakowań sprzedażowych, które są częścią towaru, mogą być przez Ciebie poniesione.

2) Jakie artykuły są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy?

Wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy są artykuły wykonane na specjalne zamówienie, które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb (np. rakiety naciągnięte według Twoich wskazówek), towary, które z powodów ochrony zdrowia lub higieny nie nadają się do zwrotu, oraz usługi. Wyjątkowy zwrot takich artykułów jest możliwy tylko za naszą wcześniejszą zgodą.

3) Czy mogę używać produktów przed zwrotem?

Jeśli zwracasz towar, który był używany jak przez właściciela lub używany w sposób wykraczający poza niezbędne sprawdzenie funkcjonalności i właściwości produktu, jesteś zobowiązany do odszkodowania za obniżenie jakości towaru i/lub przywrócenie oryginalnego stanu.

Aby uniknąć obowiązku odszkodowania, powinieneś zwrócić tylko nieużywane, nie noszone i najlepiej oryginalnie zapakowane towary.

4) Czy mogę zwrócić towary jako trener lub przedsiębiorca?

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom w rozumieniu §13 BGB. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje przedsiębiorcom, sprzedawcom detalicznym i trenerom w odniesieniu do towarów zamówionych w ramach ich działalności zawodowej lub handlowej.

Wyjątki od tego są możliwe tylko za naszą wcześniejszą zgodą.

5) Co muszę zrobić, jeśli zgubiłem formularz zwrotu?

Jeśli zgubiłeś formularz zwrotu, prosimy odesłać artykuły, które chcesz zwrócić, za pośrednictwem wybranego przez siebie dostawcy paczek. Niestety nie możemy zapewnić formularza zwrotu zastępczego.

Proszę pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

6) Co jeszcze muszę wziąć pod uwagę?

  1. a) Proszę przed przyklejeniem formularza zwrotu koniecznie usunąć etykietę przesyłki. Jeśli zarówno etykieta przesyłki, jak i etykieta zwrotu są skanowalne przez DHL na paczce, może to prowadzić do znacznych opóźnień w zwrocie, ponieważ DHL nie będzie w stanie określić, która etykieta jest ważna. Przekreślenie etykiety przesyłki nie jest wystarczające, aby uczynić kod kreskowy przesyłki nieczytelnym.
  2. b) Proszę nie odsyłać zwrotu do nas za pobraniem - dodatkowe opłaty, które w ten sposób powstaną, zostaną Ci naliczone. Zwrot z naszym formularzem zwrotu nie jest przesyłką za pobraniem.

Rozdział 2 - Zwrot pieniędzy i koszty wysyłki

1) Rodzaj zwrotu

Zwrot kwoty faktury lub częściowej kwoty następuje 

  • przy zakupie na rachunek/zakup na rachunek lub przy płatności z góry lub przelewem natychmiastowym na wskazane przez Ciebie konto bankowe
  • przy płatności kartą kredytową kwota zostanie zaksięgowana na Twoim odpowiednim koncie karty kredytowej
  • przy płatności przez PayPal kwota zostanie zaksięgowana na Twoim odpowiednim koncie PayPal

 >Odstępstwa od tego nie są możliwe.

2) Darmowe dostawy w Niemczech

Dostawy w Niemczech są darmowe (przesyłka) w przypadku, gdy spełnione jest jedno lub oba z poniższych kryteriów:

  • wśród zatrzymanych artykułów znajduje się co najmniej jeden artykuł oznaczony w sklepie jako "darmowa wysyłka"
  • wartość zatrzymanych artykułów przekracza 150.-€ 

Jeśli żadne z tych dwóch kryteriów nie jest spełnione po odliczeniu zwrotów, naliczona zostanie opłata za wysyłkę w wysokości 5,50€ za przesyłkę.

Zwrot nie zatrzymanych artykułów jest w Niemczech dla Ciebie bezpłatny, niezależnie od tego.

3) Darmowa dostawa za granicę

Darmowa dostawa za granicę zasadniczo nie jest możliwa. Odstępstwa od tego znajdziesz na naszej stronie informacyjnej dotyczącej warunków wysyłki.

4) Przetwarzanie zwrotu

Zwrot zostanie przetworzony, gdy wszystkie zwrócone artykuły dotrą do nas i zostanie przeprowadzona kontrola pod kątem nienaruszalności i oryginalnego stanu artykułów. Czas do zaksięgowania kwoty zwrotu może wynosić do 14 dni.

Rozdział 3 - uszkodzone artykuły / uszkodzone paczki

1) zewnętrznie uszkodzone paczki

Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona lub ponownie zapakowana, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego kurierowi lub dostawcy i zaznaczenie uszkodzenia w urządzeniu skanującym dostawcy. Dopiero po tym powinieneś złożyć podpis. 

Jeśli wystąpiły ukryte uszkodzenia (uszkodzenia lub częściowe straty), prosimy o zgłoszenie tego DHL w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia dostawy. Można to również zrobić, pozwalając na ocenę paczki w punkcie pocztowym.

 2) uszkodzone / zniszczone artykuły

Jeśli artykuł z przesyłki dotrze do Ciebie uszkodzony, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami drogą mailową pod adres info@tennistown.de

Niezbędne są następujące informacje:

  • Numer zamówienia lub numer faktury.
  • Adres e-mail oraz ewentualnie numer telefonu, pod którym możemy się z Tobą skontaktować.
  • Nazwa i numer artykułu uszkodzonego produktu oraz ewentualnie rozmiar.
  • Krótki opis rodzaju uszkodzenia lub defektu.

Po nawiązaniu kontaktu przez Ciebie, sprawdzimy Twoją sprawę i jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, aby poinformować Cię o dalszym postępowaniu i ewentualnie uzgodnić z Tobą szczegóły. 

Rozdział 4 - szczególne regulacje

Rakiety testowe

Dla rakiet testowych obowiązują częściowo szczególne przepisy. Koszty wysyłki rakiet testowych w wysokości 5,50€ ponosisz jako klient, darmowa dostawa nie jest możliwa.

Zwrot może nastąpić w Niemczech za pomocą dołączonego do przesyłki formularza zwrotu i w takim przypadku jest dla Ciebie bezpłatny. Przepisy dotyczące odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do zamówień rakiet testowych. Dokładne wytyczne znajdziesz na naszej stronie głównej w sekcji rakiety testowe.

Zaloguj się


Zapomniałeś hasła?


Najłatwiejszym sposobem zwrotu zamówionych produktów na terenie Niemiec jest skorzystanie z formularza zwrotu dołączonego do przesyłki i zlecenie zwrotu DHL (Deutsche Post). Zwrot jest bezpłatny.

Niezależnie od wartości zamówienia, zamówienia są zwolnione z kosztów wysyłki, jeśli wśród zatrzymanych artykułów znajduje się przynajmniej jeden oznaczony dodatkiem.

Przy wartości towaru wynoszącej 150.-€ (wartość zamówienia minus zwroty) dostawa w Niemczech jest zasadniczo zwolniona z kosztów wysyłki.

Przegląd kosztów wysyłki

Zakupy są możliwe na fakturę już od pierwszego zamówienia (zakup na fakturę). Termin płatności wynosi 14 dni od otrzymania towaru.

W przypadku klientów prywatnych, którzy po raz pierwszy robią zakupy u nas, przeprowadzana jest ocena zdolności kredytowej. Stowarzyszeniom, firmom, instytucjom publicznym i innym oferujemy na życzenie płatność na fakturę również bez wcześniejszej weryfikacji od pierwszego zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do odstępstw od tych zasad w poszczególnych przypadkach.

loading...